........

sabato 23 marzo 2013

Për ç'udhëtime gatiten anijet?




















PËR Ç’UDHËTIME GATITEN ANIJET?

Ndiej një padurim të turbullt. Nuk e di përse shqetësohem,
nuk e di pse ky trishtim i qelqët më mbështjell të tërin.
(Di vetëm se më pëlqen, se ndihem mirë me të.)
Vërtet, përse sa herë që vjen pranvera,
sa herë që bari vesh mishin e dheut të ftohur nga erërat,
përse sa herë që mbi det nguten kopetë e yjeve
në shtegëtim
zemrën time e shkundullojnë frushullimat e një alarmi
 kozmik?

Jam biri i brigjeve të gjelbra, biri i rërës dhe i detit.
Fytyrën time nuk mund ta ndash kurrsesi
nga buzëqeshja e portokalleve, nga trungjet e menduara të
 ullinjve.

E kam harruar fare ditëlindjen siç ka harruar deti të tijën.
Nuk e di sa vjeç jam. Nuk e di
prej sa kohësh e kam pirë këtë dritë të kaltër
  rrjedh sipër këtij dheu të gurtë.


Kam përshtypjen se u mblodhën aromat e tokës,
gjithë dritat, gjithë rënkimet e detit,
meditimet e ullinjve
dhe më krijuan mua.
Kam përshtypjen se jam çdo gjë
mbi këtë dhè që rrahin valët.

Ç’është që më turbullon? Pse qenia ime rri me veshët e
ngrehura për të kapur sinjalet që shkëmbejnë xixëllonjat
                        me faret e largëta?

Ç’sekrete lundrojnë në ajër bashkë me pjalmin e luleve?

Cili Euklid u jep mësime gjeometrie zogjve të sapolindur
që stërvitin krahët për përballimin e hapësirave të reja?

Për ç’udhëtime të panjohura gatiten anijet?

Në zemrën time dynden mjegullat e një rrëmeti të bardhë.

Sarandë,  1969-2012

Nessun commento:

Posta un commento