........

sabato 16 marzo 2013

Miqtë
















MIQTË

Dy ditë me radhë na nxorrën nga klasat duke stërvitur
brohorimat dhe duartrokitjet tona për pritjen e “Hrushovit
                        të madh”. Në qiell
shihnim avionë të vegjël që kalonin mbi kokat tona
dhe shkonin të spërkatnin me helme  monumentet e 
Butrintit për të ngordhur gjarpërinjtë.

Më vonë (kur kishte ikur),
nëpër kafenetë e qytetit bregdetar flitej në konfidencë 
për një lloj gjarpri që e kish pickuar në tru
atje në skenën e teatrin antik
dhe në vend të monumenteve,
shihte periskopë nëndetësesh rreth e rrotull.

Shqyem sytë kur na përqafoi me radhë
mësuesja jonë e rusishtes
dhe në ikje, pamë të shterrej drita që e rrethonte.

Asnjë luftanije ruse nuk shkeli më në portin tonë të
vogël dhe ne nuk shkëmbenim më
me marinarët guackat, fiqtë e detit dhe portokallet me
                        konservat e tyre të mishit.
 Nuk do të  zhyteshim më si foka
pranë skafeve të mëdha të  çelikta,
që mbanin një  erë të fortë katrani.

Kur erdhën kinezët,
dhjetë e nga dhjetë, njëzet e nga njëzet,
të tërë në rresht si tufa pinguinësh të shushatur,
nuk na e mbushnin më syrin,
me fytyrat e tyre prej alienësh,
dhe pyesnim:
nga ç’planet kishin zbritur,
ku i fshihnin anijet e tyre kozmike? 

Nessun commento:

Posta un commento