........

martedì 2 ottobre 2012

Far i vetmuar në jug



FAR I VETMUAR NË JUG


I vetmuar jam në jug, far i plakur mbi shkëmb,
i nxirrosur e i gërryer nga rrotullimi i galaktikave,
i  përmjerë nga yjet, i pëgërë nga glasa hënore.

I vetmuar e i harruar nga anijet që prej kohësh kanë
          ndërruar itineraret.
Vetmitar, me llambën e fikur
mbi humnerën e frikshme të detit,
duke ndier vetëm ca regëtima sinjalesh të largëta që ua
                                          kam harruar kuptimin.

Dritështerrur e i verbuar jam përballë perëndive.
Fat më të mirë kish Prometeu
kur i dërgonin Hermesin t’i ndërronte gozhdët atje lart
mbi shkëmbinjtë e Kaukazit.
Të paktën këmbente dy llafe.
Merrte vesh ç’bëhej atje poshtë.

Po këtu ku jam,  mbi këtë shkëmb
të humbur mes  rrëmetit të  dallgëve, askush nuk vjen si
dikur të sjellë gazin acetilen,  të pastrojë llambën
dhe të ndezë sërish flakën e shpirti tim.

I vetmuar jam në jug,
i fshirë nga regjistri i hartave të detit.

Sarandë, 2011

Nessun commento:

Posta un commento