Kur
flasim për “Artin Jonian”
Timo
Mërkuri
Duke lexuar librin “Jashtë
eklipsit”, duke medituar mbi ato poezi dhe poema, shumicën e të cilave e kisha
lexuar edhe më parë, ku kalimthi e ku mendueshëm, varg pas vargu e poezi pas
poezie, po skicohej tek unë mendimi se duhet folur për Artin Jonian,
ndoshta duke nisur që nga ky libër. Kjo për faktin se edhe mendimet dhe
konturimet e profilit të këtij arti, tek ky libër janë “jashtë eklipsit”.
Unë nuk kam ndërmënd të hartoj ndonjë
manifest apo traktat teorik për Artin Jonian, edhe për faktin se nuk jam
teoricien letërsie, por disa mendime të lindura gjatë leximit dhe të
ballafaquara në kohë, e ndjej si domosdoshmëri ti shpreh.
1-Ka ca
kohë që shprehja “Arti Jonian” ka fituar të drejtën e qytetarisë, jo
vetëm nëpër biseda krijuesish, por edhe në median e shkruar dhe atë të folur,
gjer në atë shkallë, sa që, me të drejtë mund të flitet për një drejtim,
rrymë, shkollë letraro-artistike me karakteristikat dhe veçoritë e saj. Fakti i
egzistencës së një shoqate në Sarandë, me emërtimin “Klubi i
Krijuesve Jonianë” dhe organi i saj letrar “Arti Jonian”, janë elementë plotësues
në temën dhe idenë time për këtë shkrim. Jo vetëm kaqë, por mund të themi
se emërtimet e mësipërme, si të Klubit ashtu dhe të Revistës, organ i
saj, janë rezultante dhe konkluzione të kësaj teme, rrahur
miqësisht nëpër biseda krijuesish, në takimet a promovimet letraro-artistike
apo edhe nëpër bisedat në shëtitoren e qytetit, mbrëmjeve.
2-Të kuptohemi, nuk e kam fjalën këtu
për “kulturën jonike” të antikitetit grek , por flasim për një
botë kulturore moderne:
a-gjeografia e të cilës,
shtrihet në disa shtete që lagen nga ujrat e mesdheut në tërrësi dhe kryesisht
të Jonit, në veçanti duke përfshirë në të Shqipërinë Jugore, Italinë Jugore dhe
Kalabrinë në veçanti, si dhe Greqinë Veriperëndimore dhe Qipron..
Është tjetër temë fakti që
kontaktet me njeri tjetrin këto shtete i kanë patur, herë herë shumë të
kufizuara, ose herë herë shumë “inatçore”, tipike “ballkanike”.
Kjo se ka penguar faktin që, tejë
klimës së acartë ndërshtetërore, nga të dy anët e piramidave, të çelnin dhe
aromatizonin ajrin të njëjtët trëndafila, apo që në mes të
luftanieve, që e shihnin njera-tjetrën me grykë-synë e topave, të
fluturonin pulëbardhat krahëëndër e ngjyrëpaqe.
b-hapërsira jetike e lëvizjes e së cilës
nuk kufizohet nga vijat e kufive shtetërorë. Piramidat dhe klonet ndajnë
shtetet, ndajnë kontaktet fizike të popujve, por nuk i ndajnë dot
kulturat dhe artet, aqë më tepër kur ato kanë të njëjtin shtrat
lindjeje.
Jo vetëm kaqë, por ndodh që kulturat dhe
artet janë urat e para të miqësimit të popujve, kombeve dhe shteteve. Ballkani
ka plot shëmbuj miqësimi të tillë.
c-datëlindja e së cilës nuk matet me
vite e dekada, mandje mund të themi se ajo s’ka “lindur“ e tillë, por
është rritur ( dhe ritet çdo ditë) si e tillë, ashtu si fëmija që
lind si fëmijë, por rritet si vajzë e bukur a djalosh çapkën.
ç-shikimin e tij plot dritë e ka drejt
të nesërmes, pavarësisht se mund të jetë duke të folur për të djeshmen a për të
sotmen.
3- Artin Jonian , unë e kuptoj si një
hapërsirë të kaltër deti nëpër vargje ( prozë, pikturë a muzikë), plot jod
e lule të vockëla ulliri, që ndjell paqen edhe në mes të rrebeshit,
qoftë ky rrebesh lufte a ndonjë lloj tjetër.
Fjala poetike e Artit Jonian është si
një pulëbardhë, që me lojën e saj nëpër e mbi valë, tërheq shikimin e
meditimin, qoftë të një djaloshi të dëshpëruar në fundbotë, nga dhimbja e
refuzimit të dashurisë së parë, qoftë edhe e luftëtarit që shkon a vjen nga
lufta. Kësaj pulëbardhe i ka hije të fluturojë mbi kryet e …lavdisë me një degë
ulliri në sqep. Dhe në qoftë se nuk mban degë a gjethe
ulliri, atëherë ne i afrojmë një varg poetik, të kaltër si qielli dhe si
shpirti jonë, të bukur si ëndra jonë, të patjetërsueshëm si ne vetë.
Të kultivosh Artin Jonian duhet:
- të jesh i madh sa bota joniane, të
jesh fqinj(shpirtëror më shumë se fizik) me Poseidonin ( diku midis qytetit të
Sarandës dhe Korfuzit, në thellësinë 5 mijë metra, thuhet se e ka selinë)
-të zgjosh te valët e detit Afërditën
çdo mëngez (diku pranë ish Gurit të Madh, te plazhi i vjetër e ka
patur tempullin e saj, ku detarët i blatonin dhurata)
- te zhurma e kallamishteve, diku
në Butrint, të dëgjosh vajin e Siringës a të Nimfave për Panin e Madh dhe të
kesh kujdes mos trazon qetësinë e Amazonave monovise (me një gji) te fusha e
Kerstrinës.
-ti lëshë në qetësi kodrat e Hermesit
(Eremecit) mbi Sarandë dhe të soditësh Zeuzin kur qëllon nga Maja e
Vetëtimës me rrufetë e tij apo kur i pëshpërit Herës fjalë dashurie me
fëshfërimën e lisave të Pilurit…(Prandaj kemi shumë këngë dashurie ne
pilurjotët).
-të kërkoni bashkë me mua varin e
Ankizmit, babait të Eneas, vdekur e varosur në Sarandë , prej nga mori edhe
emrin qyteti Ankizmit (Onhezmit- më von) etj. etj.
-Duhet patur kujdes në Sarandë, miqtë e
mi. Po të lëvizësh një gur, nën të zgjohet një legjendë, po të mënjanosh një
shkure në breg, mund të soditësh një nimfë, sirenë a ndoshta vetë Afërditën.
”Këtu po të gërmosh
të duket se do prekësh dorën e një statuje
zgjatur drejt teje për ndihmë”
pohon Agim Mato në një poezi të librit Jashtë eklipsit.
”Këtu po të gërmosh
të duket se do prekësh dorën e një statuje
zgjatur drejt teje për ndihmë”
pohon Agim Mato në një poezi të librit Jashtë eklipsit.
-Por ajo që ka më shumë rëndësi dhe që
ka krijuar atë klimë specifike arti jonian, është fakti se të gjitha këto
legjenda flasin për paqe, mandje edhe për pendim për luftërat e djeshme, flasin
për qetësi e dashuri, mirëdashje e mirëkuptim dhe për shumë dhimshuri, qoftë
edhe për Enenë, luftëtarin e çartur të Trojës, që këtu ka ardhur ti japë
vendprehjen e fundit të jatit. Prandaj është dhe pa shpatë. Ndoshta “ja dha”
Virgjilit t’ja shpinte në Itali, ku e prisnin beteja të reja, duke lënë të
nënkuptohet (ëndrahumburi) se, në këto vise, “ku kanë lindur perënditë” (sa
shumë legjenda antike dhe të reja ka në brigjet joniane), njerëzit duhet
të jetojnë paqen e ...perëndive.
-Të kultivosh Artin Jonian do të thotë
ti ngresh hymn jetës në mes të mortit, ti japësh frymë paqes në zgrip të
luftës, të ngjyrosish me kaltërsinë e detit shpirtin e njerëzve, të mbjellësh
në jetët e tyre një… ulli, pavarësisht se prej tyre mund të kesh hequr …të zitë
e ullirit.”A e dëgjoni zhaurimën e një hymni që ngrihet sipër tyre”Pyet e spret
përgjigje poeti Agim Mato te poema Ullinjtë.
-Te zemra jonë fillon deti, te zemra
jonë fillon Arti Jonian dhe prej këtij det-arti ne nisim nëpër botë vargjet
tona si pulëbardha.
-Te Arti Jonian rinë lirshëm legjendat e
djeshme dhe marrëzitë e dashuritë e sotme.
-Aty ka vënd për lavdinë e heronjve
famëshumë, siç ka vend nderi dhe për atë puthjen e parë, të
pafajëshme e të papërsëritëshme në magjinë e saj, të adoloshencës.
4-Në shkrimin e tij “Art-organika e
poezisë së Agim Matos” prof.Fatmir Terziu bën një zbërthim mjeshtëror të asaj që
unë do ta quaja “Pamje anatomike e poezisë së Agim Matos”. Mjeshtërisht miku
ynë zbulon dhe tregon jo vetëm “trungun, lulet e gjethet e
pemës poetike ( po të binim dakort që ta quanim kështu) por edhe rrënjët e
kësaj poezie , mandje edhe “shkëmbinjtë që kapërcejnë këto rrënjë”. Unë e kam
përshëndetur sinqerisht këtë analizë shkencore dhe vijoj ta rilexoj me kënaqsi,
por tani që i hyra këtij shkrimi, më duhet të them se miku ynë ka haruar
një gjë pa treguar. Dhe pikërisht ka haruar të tregojë “ushqimin” që depërton
nëpër këto rrënjë arti dhe na jep atë lulim aqë të bukur poetik.
Në qoftë se më lejoni, unë do tju them
se edhe bletët mbledhin nektarin e luleve, por ndryshe është nektari i
luleve të malit të Çajupit, psh ku mbizotërojnë disa tipe lulesh
dhe ndryshe është nektari i luleve të Malit të Sopotit, lule të cila janë
të ndryshme nga ato të malit të Çajupit. Dhe për pasojë edhe mjalti i
prodhuar nga bletët që mbledhin këto dy lloje nektari është i ndryshëm,
edhe si aromë, por edhe si vlera kurative. Për vlera ushqyese flasim herë
tjetër.
Atëherë le të shohim se ku, në ç’male a
në ç’fusha e “ka mbjellur pemën poetike” Agim Mato, për të
analizuar ushqimin që depërton nëpër rrënjët-nerva.
5-Te poetët sarandiotë, ajo që të bie në
sy menjëherë, është fakti se kanë një stil dhe një botë poetike të
tyren, të dallueshme nga poetët e tjerë të trevave të ndryshme shqiptare.
Nuk është vargu karakteristik, ajo që na
dallon. Përgjithësisht përdorim një varg të shkurtër, të lirë dhe të
thyer, që të kujton përthyerjet e relievit bregdetas mbi Detin Jon.
Përmes një sintakse të goditur dhe një metafore fine, depërtojmë te zemra e
lexuesit dhe gdhendim mesazhin e tyre. Por edhe vargjet e rregullta apo vargjet
gati homerike (N.Kacalidha) janë relieve të poezive të shokëve tanë.
Por jo, nuk janë vargjet, ato që i
dallojnë, duke i dhënë secilit profilin e vetë..
Është ajo hapërsirë e kaltër, gati
qiellore, plot yllësi metaforike apo plot njelmësi detare, ajo që të fton
ti lexosh dhe rilexosh dhe të pyesësh veten se nga vjen kjo ngrohtësi në
këto poezi, në këto rreshta proze apo ngjyra pikture.
Ata, ngado që venë, detin e marin me
vete. Kuptohet se jemi pjesë e detit dhe se deti fillon te
zemra e tyre, për të vazhduar më tejë, nëpër brigje. Por ata, gjithsesi e
marim detin me valët e stërkalat e tyre, me aniet e sanallet e
peshkatarëve, me pulëbardhat mbi valë e myshqet në fund të detit.
“Gjithë ditën fjalosemi me detin”
pohon poeti për të deklaruar te Ode e fëminisë, fq 59, se
: -Jemi ende fëmijët e tu të përjetshëm/shtangur
para magjive jonike. Figuracioni detar vijon pothuaj në të
gjitha poezitë dhe ajo që është më e bukura është fakti se nuk krijon asnjë
monotoni,përkundrazi, krijon një bukuri detare, të admirueshme, ashtu si valët
që përsëritin njera tjetrën, duke qënë dhe aqë të ndryshme nga njera tjetra. “Valët
u ngjirën duke folur” dëshmon poeti lidhjen organike me detin .Por
deti ska vetëm figuracion dashurie por edhe dhimbjeje:
“Shkëmbinjë e nënujshëm të luftës së klasave
na e përmbysën barkën e dashurisë.
thotë poeti te poezia Dashuri e vdekur.
“Shkëmbinjë e nënujshëm të luftës së klasave
na e përmbysën barkën e dashurisë.
thotë poeti te poezia Dashuri e vdekur.
Idenë e lidhjes me detin autori e
jep ndjeshëm kur shkruan te “Shqetësimi pranveror”:
Kam përshtypjen se u mblodhën aromat e tokës
gjithë dritat, gjithë shqetësimet e detit
vetë mendimet e ullinjve dhe më krijuan mua.
Kam përshtypjen se u mblodhën aromat e tokës
gjithë dritat, gjithë shqetësimet e detit
vetë mendimet e ullinjve dhe më krijuan mua.
Pas kësaj,unë do të pyesja: A ka
ndonjëri biografi më të bukur se kjo?
-Ata mund të jenë kudo duke
shkruar, në një qytet a fshat larg bregdetit, për një temë larg aktualitetit,
ndoshta edhe të rahur apo trajtuar nga poetë e shkrimtarë të tjerë, para
tyre. Por gjithsesi do shkruajnë si bregdetas, të rritur dhe
edukuar brigjeve të Jonit. (Kur them si bregdetas, nuk e kam fjalën si banorë
në vijën bregdetare Llogara-Kepi i Stillos) Nga bregdeti do ti marim
figurat, ose do ti veshin ato me “mantelin” e ngrohtë bregdetar.
6-Poetët sarandiotë përgjithësisht
e mbartin me vete vendlindjen dhe vendorigjinën e tyre dhe e shtrijnë atë
përmbi botë, duke “kërkuar” që gjithë bota të jetë si ajo,vendlindja apo
vendorigjina bregdetare e tyre, e cila në subkoshiencën e tyre është më e
bukura, më magjikja gati gati si një përrallë e gjallë.
Agim Mato, nuk ka jetuar në Fterë,
nga ka babain dhe pak fëmini ka kaluar në Konispolin e nënës së tij, por gati
në gjithë poezitë e tij, dhe kryesisht te libri “Jashtë eklipsit”, nëpër
vargjet e tij dhe në hapërsirat midis vargjeve, gjen kryesisht dhe gati
përgjithësisht Sarandën, Konispolin (nuk e kam fjalën vetëm për poemën
“dekonspiruese” “Qafa e Botës”) dhe …Fterën.
Tërë këto shënja,këto strehë,
murre, hatulla
I kam patur me vete që nga fëmijëria…
Ndoshta pa to
Nuk do kasha gatuar dot brumin e vjershave të mia...
pohon me sinqeritet te poezia “Tiranë e vjetër”
I kam patur me vete që nga fëmijëria…
Ndoshta pa to
Nuk do kasha gatuar dot brumin e vjershave të mia...
pohon me sinqeritet te poezia “Tiranë e vjetër”
Natyra, ngjyrat, tingujt te poezitë janë
të viseve tona jonike, vargjet plot përthyerje, janë malet e bregdetit jonik.
Dhe “mirazhet e përmbysura të qytetit” tim Sarandë, mbi valët e
detit Jon i shikon..Ndoshta te ai shkëmbi i madh, ku laheshim në fëmijëri dhe
duke “notuar fundo zbuluam se shoqet tona ishin nimfa”.
Në një koment te Fjala e Lirë për një
poezi tënden kam shkruar instiktivisht që, kjo poezi vetëm në Sarandë
mund të shkruhet. Pa dashur kisha qëlluar në shenjë, jo vetëm për atë poezi,
por për gjithë krijimtarinë e Agimit. Mandje gjer në atë pikë, sa
që vargjet e tij të përthyera, më konturojmë në fantazi shkallaret e qytetit
tim, me ato bungovile metaforash e palma
krahasimesh anës tyre..
7-Por nuk është vetëm natyra që mbartet
në krijimet e krijuesve jonianë. Ajo që ka më shumë rëndësi është se ata
mendojnë e shkruajnë me psikologjinë e bregdetasit jonian, plot dashuri
e dhimshuri. Sa shumë dhimbje ka në poezitë e tyre dhe me sa art
është derdhur ajo në format fine të vargjeve. Mjafton të lexoni ciklin poetik
për detarin plak dhe të më jipni të drejtë.Po ska rëndësi dhe pos më dhatë mua
të drejtë.Rëndësi ka të përjetoni magjinë poetike të vargjeve të këtij cikli.:
-Mbi supet e detarëve
hepoet arkivoli i detarit plak
si një maunë që vozit drejt limanit të saj të fundit
(Varimi I kapedanit fq 74)
ose më tej:
Lamtumirë kapedan!Kur tu hipim anieve
do tu biem sirenave për ty
do tu biem stuhive…
dhe velat e tua do të zbardhëllejnë
horizonteve detare.
-Mbi supet e detarëve
hepoet arkivoli i detarit plak
si një maunë që vozit drejt limanit të saj të fundit
(Varimi I kapedanit fq 74)
ose më tej:
Lamtumirë kapedan!Kur tu hipim anieve
do tu biem sirenave për ty
do tu biem stuhive…
dhe velat e tua do të zbardhëllejnë
horizonteve detare.
Dhimbja është pjesë e jetës së
poetit(për këtë jam dëshmitar dhe unë) dhe pra,është pjesë e poezisë së tij:-
Te porta e gurtë e dimrit…përpëlitet një zog, një zemër.Por më e madhe është
dhimbja për fatet e kombit;-Shqiponja ishte dëbuar nga flamuri Shqiponja
fq 54 ose “rrotat e historisë kishin ngecur në baltrat e mesjetës.
Rrotat e historisë fq 53 vargje këto që gjithsesi të ndjellin brengë
e dhimbje.
Ka aqë shumë dhimbje në këto poezi sa që
guxojnë të akuzojnë dhe ti tundin kërcënueshëm gishtin edhe zotit: -Nga
kush kishe frikë zot…atëherë…kur kishin frikë dhe shpresat të
na trokisnin në dritare?
Por le të nisim të lexojmë një
tjetër poezi :- Tanket derdhin gjakun e luleve. Kur lexova
vargun e parë, ndoshta duhej ta ndërprisja këtu leximin e poezisë,
pa qënë nevoja të shkoja më tejë për të lexuar se:
Dhe unë dëgjoj rënkimin e barit
tufën e zogjve shtegëtarë që vijnë nga larg
dhe mërgojnë sërish të tromaksur
valën që ngjiret duke të folur…
Dhe unë dëgjoj rënkimin e barit
tufën e zogjve shtegëtarë që vijnë nga larg
dhe mërgojnë sërish të tromaksur
valën që ngjiret duke të folur…
Ky është Arti Jonian, mandje edhe kur je
Far i vetmuar në Jug, ndarë nga njerzit nga …lufta e klasave…
I nxirrosur e i gëryer nga rrotullimi i galaktikave,
i përmjerë nga yjet, i pëgërë nga glasa hënore.
i vetmuar e i haruar nga aniet…
I nxirrosur e i gëryer nga rrotullimi i galaktikave,
i përmjerë nga yjet, i pëgërë nga glasa hënore.
i vetmuar e i haruar nga aniet…
-mandje ta kesh zili dhe fatin e
Prometheut;
Fat më të mirë kishte Prometeu
kur i dërgonin Hermesin
ti ndëronte gozhdët atje lart….
Të paktën këmbënte dy llafe…
Fat më të mirë kishte Prometeu
kur i dërgonin Hermesin
ti ndëronte gozhdët atje lart….
Të paktën këmbënte dy llafe…
Por shpresa është aty ku është dhimbja,
dhe kjo e ka shpëtuar poetin,njeriun;-Dhimbjen për ty,si një bukë të hidhur e
ndamë/dhe pushuam së qëni rivalë.fq 65 Afërdita)
8-Nuk e di sa dakort do jenë miqtë e mi
me mua, por unë mendoj se kjo botë magjike te poezitë e krijuesve
saranditë në veçanti dhe të lëvruesve të Artit Jonian në përgjithësi e ka
burimin te bota e pasur e traditës popullore. Ndoshta këtu duhet të
citojmë Nobelistin Odisea Elitis kur thotë se;-“Asnjë revulucion, as në
arte, as në jetë nuk ka më shumë shpresa suksesi nga ai që përdor si
pikëmbështetje traditën”.
Të gjithë lëvruesit e Artit Jonian janë
njohës të hollë të artit popullor të trevave joniane dhe prej tij kanë marë jo
vetëm tema (Dragoi syrit të kaltër ) por në rradhë të parë botën
shpirtërore të njeriut jonian.
Por te Agim Mato ka një ndikim të
jashtëzakonshëm edhe poezia e arbëreshëve, pjesë organike e Artit Jonian, jo
aqë për temat se sa për atë bardhësi figurash e kaltërsi horizonti
që egziston ,jo vetëm te këngët popullore arbëreshe, shumë prej të cilave ai i
ka përshtatur në shqipen e sotme, por edhe te arti i kultivuar i tyre.
Më sipër përmëndëm faktin se në poezinë
e Agim Matos dhe të poetëve të tjerë sarandiotë mbizotëron dhimbja. Kjo
është e shpjegueshme. Ata jetojnë në një trevë ku këngët e para që kanë
dëgjuar, kanë qënë vajtimet e nënave dhe të gjysheve të tyre. Dhe po të kemi
parasysh faktin se kënga iso-polifonike trashëgoi nga vajet atë bukuri
emocionante, të admiruar e të vlerësuar jo vetëm prej nesh, atëherë është i
kuptueshëm djepi ku u përkund dhimbja e artit jonian.
Por ama , ajo që vlen të theksohet është
fakti se tejë dhimbjes shohin jetën, shpresën te e nesërmia më e bukur, atë
shpresë që jua kultivojnë dhe lexuesve,si te poezia e bukur e Lejla Malos:
Duhej të pikonte gjaku i saj
në vendet ku fillonin portat e shtëpive tona
që ne t ë vinim në jetë
dhe të dashuroheshim.
Duhej të pikonte gjaku i saj
në vendet ku fillonin portat e shtëpive tona
që ne t ë vinim në jetë
dhe të dashuroheshim.
9-Të lëvrosh Artin Jonian nuk do të
thotë të trajtosh me doemos tema “me det “
Kam lexuar me interesim ciklin poetik
mbi Itakën të poetes kosovare Sabile Çekmezi-Basha, cikël i cili qëndron shumë
lart artistikisht. Por ama, pasi e lexova, mu krijua përshtypja se Sabilja e
kërkonte Itakën diku në… Kosovë, pranë Gjilanit a pranë Prishtinës, duke rendur
në shpinë të kalit, si një amazonë e plagosur. Ajo ka të drejtë për …Itakën e
saj, por jo për Itakën e …Homerit dhe të letërsisë. Itaka është lufta (jo gjaku
I derdhur. Sa pak gjak që paska në këtë luftë të Odisesë. Skuq prej tij
vetëm syri i qikllopit. Sepse gjaku i derdhur dhe vrasjet e pretedentëve në
shtëpinë e Odisesë, janë një episode që gjithmon analizohet më vetë, për tu
mbyllur pastaj me paqen e vrasësit-hakmarës Odise me të afërmit e
viktimave uzurpatorë .. ) Por mbi gjithëçka, tek Odiseja i Homerit, është ajo
klimë paqeje dhe shprese jonike e shoqëruar me njelmësinë e detit, nën një qiell
të kaltër me fluturime ëndrash e pulëbardhash.
Kjo klimë mungon te Itaka e poetes
kosovare, dhe s’ka si të jetë, se dhe ajo vetë s’kërkon ta thotë
jonianisht idenë e saj.
Me që hymë në këtë temë, le të shohim
një poete tjetër nga Kosova, në mos gabohem bashkëqytetare me Sabilen, poeten
Albina Idrizi. Në poezitë e saj s’kam lexuar asnjë varg për detin, s’përmëndet
gjëkundi bregdeti, ishulli, pulëbardha apo ..guacka.
Por seç ka një ngrohtësi gati jonike, në
vargjet e saj, që të bën të kthesh kokën me vëmëndje e të pyesësh diçka.
Unë s’e di burimin e kësaj ngrohtësie te ato vargje.Mund të jenë si pasojë e
leximeve të shumta, e kontakteve njerëzore apo fantaziste, por përsëri dhe tek
ajo mungon ajo hapërsirë nëpër vargje që të lejojë ta profilizosh artin e
saj si Art Jonian, gjë të cilën mendoj, se ajo as e ka menduar ndonjëherë.
Çuditërisht, pra, më afër Artit Jonian qëndron një temë …aspak joniane ,
sesa një temë me Itakën e… shumëpoetizuar, duke të dhënë konkluzionin se
tema e poezisë, është gjëja më e fundit në këtë …temë.
10-Është një botë vërtet e bukur, gati
magjike, bota e Artit Jonian.
Mirë se të vini, miq.
Ju presim.
Nessun commento:
Posta un commento