........

martedì 14 gennaio 2014

Planeti me dritë të zezzë



PLANETI ME DRITË TË ZEZË


Të kam njohur tej fëmijërisë, në një planet ku kemi qenë
bashkë në kohë të tjera.
Atje jemi dashuruar,
në atë sferë qiellore të mbështjellë me retë
dhe frymën e jetëve atje poshtë.

Ngjiteshim në fronin e perëndive dhe sodisnim si vinin
rrotull në hapësirën qiellore,
nga lindja në perëndim basenet e oqeaneve,
pyjet dhe kopetë e panumërta të elefantëve,
si në një karusel ëndërrash. Merrnim për litarë
lumenjtë dhe ylberët dhe hidheshim nëpër sheshe
deri sa na merreshin mendtë. A nuk të kujtohet?

“Po. Atëhere më shkëputën nga krahët e tua,
dhe nga tmerri pashë të më binin flokët
dhe kujtesën në pavione ma mpinë.

Ku humbe që  nuk mu shfaqe?”

“Shumë kohë kaloi
dhe unë rashë në një planet tjetër me dritë të zezë
ku nuk ishe ti. Të tjera ligje mbërthyen gjuhën time
dhe ndëshkuan shpirtin tim. Nga dëshpërimi për ty
vrava veten dhe u hodha në një epokë tjetër
gjersa të shqova
në mes të kanioneve
dhe zhurmës shurdhuese të katarakteve.

Gjëmonte Osumi kur të rigjeta. Salmonet
vërviteshin në të kundërtën e rrjedhës,
duke u ngjitur si flurudha të mateshin me zogjtë.
Ç?mendoje në ato çaste?”

“Asgjë!”

“Si rroje kështu mes asgjësë?”

“Asgjëja ishte kudo.Ti nuk ishe
dhe të gjitha kishin ndalur,
Gjersa re nga ai yll!

Mamaja më ruante fshehurazi
Se mos më rrëmbente asgjëja,
si vrimat e zeza të gjithësisë,
se mos gremisesha në honet atje poshtë,
duke të kërkuar ty nëpër vorbulla e shpella
nga dukej sikur rënkonin shpirtëra pellazgjikë.

Kur më këputej rrypi i sandalleve
dhe duhej të hidhesha si kanguri
vija ulërimën nga gjembat që më shponin
dhe thërrisja emrin tënd. Mamaja m’i hiqte
e më thoshte: “Mos qaj me dyzet palë lotë!”
Dhe unë nuk e kuptoja si m’i numëronte.”

“Vinte nga mitet edhe ajo!”

“Pastaj u mësova me gjembat.
Vetëm ato që filluan të më shponin në shpirt
nuk i duroja dot. Nuk e dija
se ishte e mbushur me kaq shumë gjëmba jeta
në çdo hap që hidhja. Netëve dëgjoja veten
që rënkonte në drejtim të yjeve,
nga duhej të vije ti për të m’i hequr.”


“Atëhere kur të rinjoha,
një valë drite e kaltër vërshoi nga sytë e tu
dhe ndjeva të më mbështillte
aureola e  perëndive pellazge
e harruar nga shekujt.
Atë forcë që kërkoja, e gjeta të fshehur
në humbellat
e misterëshme të shpirtit tënd
edhe për jetën tjetër që do të nisim.

Larg njeri tjetrit - ishim vërtetë asgjëja.”

Nessun commento:

Posta un commento