........

martedì 14 gennaio 2014

Xixëllonjat



XIXËLLONJAT


Ti më pyete: ka ende xixëllonja te atdheu ku rron?

Si të të përgjigjesha kur ti vet më lyeje fytyrën
me fosforin e dritës së tyre që t’u ngjaja terrakotave
të ngjyrosura?

Të thashë: mos më bëj të të sjell këtu
fëmijërinë e largët
dhe të qaj për vrapin e çmëndur mbi mullaga,
kur ndiqnim llamburitjet e tyre nëpër sokakët
si një galaktikë farfuritëse
që mbushte me dritëza shpirtërat tanë
dhe manin e madh të oborrit!
Nuk të kujtohet kur binim të flinim të lodhur
me xixëllonjat brënda shisheve të penicilinave
nën jastek dhe zgjoheshim
nga zhurmërima e çeljes së luleve?

Mos ndoshta luleshqerrat
ishin krevatet e tyre
të ngritura në fushimin e pranverës që vinte?

Dhe ti më thua: kaq vjet më munguan llamburikat,
në dheun e huaj, në metropolin e madh ku rrojta,
ku kondicionerët gjithë vitin u bëhen barrierë stinëve
dhe kondensojnë në tubat e shkarkimit,
hapësirat e mia të largëta në trajtë lotësh.

Kështu më telefonon e merakosur
dhe ngre zërin
të mundësh rrapëllimën e një treni elektrik
që rrëshqet pranë teje
si dragojtë e përrallave tona.

Në se do vish, të betohem, e flaka moshën time,
dhe do të të çoj përdore në lëndinat e pranverave të reja,
në çastin kur xixëllonjat lajmërojnë se ngrohet koha
ndërsa mbajnë rradhën e çeljes së luleve,
të frutave të lidhura
dhe bëjnë inventarin e yjeve.

Nessun commento:

Posta un commento