........

venerdì 22 febbraio 2013

Kurajë





















KURAJË


Dëgjomë mua (i thashë një ditë atij djali që rrinte
    i hutuar para meje
sepse e kishte lënë e dashura), dikur edhe mua ma thau
 ngrica  e papritur e ndarjes
bajamen e hershme të dashurisë.

S’ka rëndësi nëse e fejuan me nxit atje larg
apo e tërhoqi magjia e qytetit të madh ku shkoi.

Gjëra të harruara tani.
Vetëm më kujtohet çasti kur më la në duar zemrën
e përgjakur
dhe renda duke sokëllitur dhimbjen.
Më dukej sikur nga anija e bardhë e Mesdheut
më kishte zbritur në një Oqean të Ngrirë Veriu.
Më dukej sikur nuk do ta fitoja kurrë qetësinë,
sikur ajo shkurrja e zezë e dhimbjes,
që sapo kishte mbirë
e më shponte me gjembat e saj, nuk do të shkulej më.

Kaloi një kohë  pastaj
dhe mua më pëlqente të jetoja me dhimbjen si me një
         plagë që na e ka ënda ta gërvishtim.
Po unë s’mund  të rrija gjatë në strehët e trishtimit
e të shihja se si pikonin ditët e mia,
ndërsa  dy hapa më tutje jeta bubullinte si një ortek
      i gëzuar.

Dëgjomë mua, i thashë,
do të çelë përsëri bajamja që ëndërrove
dhe jeta do të të duket përsëri e bukur.

Nessun commento:

Posta un commento