........

domenica 23 dicembre 2012

Piktori












PIKTORI

 

Eja, më tha shoku im piktor,
ç‘pret,
nuk i dëgjon zërat e fëmijëve të mbledhur rrotull
                 pranverës  së sapoardhur?
Nuk e ndjen 
oshëtimën e saj të heshtur,
bubullimat e saj të kaltëra, ç’pret?

Ngriti kavaletin,
hapi akuarelet dhe nga peneli rrëshqiti drita e diellit;
ranë mbi letër drurët,
shkëmbinjtë e detit, anijet
dhe më tej qyteti i bardhë me të gjitha dritaret e tij.

Një lëvizje, dy
dhe ja,
pulëbardha rrahu krahët.
Fshap, fshap. Dhe pranvera çapitej me këmbët e saj të
                                                                         gjelbra,
duke u bërë thirrje sythave
e ata i përgjigjeshin,
dilnin gjithë frushullimë,
sa herë që piktori i prekte me penelin e tij.

Shoku im ishte në ethe.
Nuk e dëgjon, thoshte, si u ngjir prilli duke na thirrur?
I dridhej peneli.

Ndoshta nga kjo ishin aq të tronditur drurët,
aq të tronditur shkëmbinjtë dhe anijet.
Ndoshta nga kjo u shfaq qyteti si një mirazh i ngritur
                                                                  mbi ujëra,
si një mirazh i hollë, i hollë
që mjaftonte vetëm një erë e lehtë
e ta zhdukte papritur nga sytë tanë.

Pastaj shoku im mbaroi.
Ne s’folëm.
Qëndruam ashtu duke dëgjuar dihatjen e asaj paraditeje
      prilli,
duke duartrokitur në heshtje pranverën.

Nessun commento:

Posta un commento