........

venerdì 9 novembre 2012

JON



JON 

Një hap më tej fillon gjithësia. Pranë meje - palombarë që
                                                              ngjiten në qiell,
astronautë që cekin fundin e oqeaneve.
Një botë fanepsjesh më rrethon.
Ç’ rrinte e fjetur brenda meje për vite me radhë
çfryn papritur llavën e miteve të përgjumura dhe vërshon
rrugëve të një Butrinti që shullëhet në zgrip të hapësirave.

Kuaj lumenjsh gremisen nëpër kaskada.
I dal Noes përpara dhe marr në dorëzim listën me të gjitha
          speciet e tokës që mbarti në arkën e tij. 
Përmbytja zmbrapset.
Toka që kërkonte është tek unë. Faret,
me një dritë radiumi ma bëjnë me shenjë si sinjalet e një
 piste aeroporti në mes të natës.

Një hap më tej është gjithësia. Këtu, pranë meje,
valët nxjerrin në breg statuja. Të mos kesh mendjen,
gremiset një kapitel drite dhe tingujt vagnerianë,
nga tendosja e telave të hapësirës, jehojnë thellë
                                                                zbrazëtive. 
Mbështetem mbi një mur resh që të mos vithisem.
Vë veshin dhe dëgjoj zërin e Thamosit që oshëtin nga 
                                                                          anijet
dhe lajmëron se Pani i Madh vdiq.
Drithërima e liqenit Pelod atje pranë,
me një simfoni të qarash, ndihet nga bregu tjetër.
Kush jam unë? Si më braktisën kështu perënditë pagane
dhe më lanë të vetëm në mes të sirenave që fillojnë të
                                                                       mbushin
radhët e koreve jonike të polifonisë ?

Një botë fanepsjesh më rrethon.

2012

Nessun commento:

Posta un commento