........

martedì 10 dicembre 2013

Feniksi



FENIKSI

Të thashë: më duket si në ëndërr
tek ndihem i përkujdesur
nga drita e syve të tu
dhe tërë qenia jote!

Sepse mua me kish munguar
prania e një njeriu të  bukur”,  ma ktheve ti,
duke aluduar për një lloj tjetër bukurie...

Shpesh mendoja:
kur do të lundrojë i qetë,  shpirti im?
Kur do të ngrihet në hapësirat e gjera të bukurisë
 së vërtetë,
që mendova se e humba për vite?

Ti erdhe!

Një hymn oshëtiu brenda meje
dhe bëri që Feniksi të ringjallej,
të përplaste krahët, të shkundëte hirin prej tyre
dhe të kapte kuotat që pata ëndërruar.
 
Sepse është ndërtuar jo prej materies, ai zog,
është një aliazh pasionesh, vetmohimi dhe
 shpresash.

Kurrë nuk kam derdhur
kaq shumë energji
dhe habitem ku ishte fshehur.

Morën kuptim hapat e mia,  
frymëmarrja ime.

Sa njerëz kujtojnë se rrojnë
dhe nuk e dinë se një gur varri rri mbi kokën e
 tyre,
një epitaf harrimi.

E kam gjetur nordin që ma patën mohuar
dhe tani symbyllur i përcaktoj koordinatat.

Jam me fytyrën e kthyer nga Gjithësia.



Nessun commento:

Posta un commento