........

sabato 26 ottobre 2013

Kryqëzimi im



















KRYQËZIMI IM


  vetmuar dhe me shpirtin e sakatuar
më çuan drejt kryqëzimit të ri në Golgota.
Gozhdët,
pikat e gjakut, ringjallja
ishin një  provë e vështirë,  
në kohën kur parimet klonoheshin me shiringat e
         ideologjive.

Tej kryqit, tej vetmisë hamendësoja botën.

Ata që më kryqëzuan
flisnin midis tyre për një botë të re,
për një epokë ku fjalët: “armiku i klasës”,
“luftë vendimtare mbi dhe”,
dëgjoheshin dhe afishoheshin
deri në faqe malesh.

Askush nuk iu afrua drurit të kryqëzimit tim.
Vetmisë  sime.

 Ku mund t’i  gjeja të  Dymbëdhjetët e mi?
Të gjithë
zgjasnin që prapa hekurave
gavetat prej alumini.

Pas tridhjetë vjetësh u ringjalla më në fund.
Rreth e rrotull, blasfemitësit
u shfaqën sërish me parimet e tradhtuara
e me qirinj në duar.

Po biblën e vuajtjeve të mia
kurrë nuk e pranuan. Shiringat e ideologjive
shpirtrat ua  kishin sterilizuar.


Nessun commento:

Posta un commento